مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 22:252023-01-07سياسي

نیازمند پژوهش در علل اغتشاشات اخیر هستیم


یکی از شهرها در اردویی سه روزه توانست عوامل تأثیرگذار در اعتشاشات را شناسایی کند، امروز ما نیاز به این نوع تحقیقات و پژوهش ها نیاز داریم تا بتوانیم نسخه عملی برای فعالیت های فرهنگی تدوین کنیم.

- ایسنا/قم عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: یکی از شهرها در اردویی سه روزه توانست عوامل تأثیرگذار در اعتشاشات را شناسایی کند، امروز ما نیاز به این نوع تحقیقات و پژوهش ها نیاز داریم تا بتوانیم نسخه عملی برای فعالیت های فرهنگی تدوین کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی استقامت امروز شنبه 17 دی ماه در دومین نشست هم اندیشی روسای کمیسیون های فرهنگی شوراهای اسلامی شهرهای حماسه ساز انقلابی اظهار داشت: هم افزایی یکی از مهم ترین خصایص شهرهای انقلابی بوده و هست و مدیران و مردم این شهرها روحیه انقلابی دارند.

وی با بیان اینکه شهرهایی که در انقلاب نقش مهمی را ایفا کرده اند دارای اشتراکات زیادی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی هستند اضافه کرد: باید با پژوهش و تحقیق این اشتراکات شناسایی و تدوین شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: با شناسایی این ویژگی های فرهنگی و اجتماعی و بهره بردن از آن ها می توانیم شهرها را انقلابی کنیم و در این مسیر نگه داریم.

وی از اقدام یکی از شهرها در شناسایی علل اعتراضات دانش آموزان نام برد و گفت: یکی از شهرها در اردویی سه روزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند پژوهش در علل اغتشاشات اخیر هستیم

نیازمند پژوهش در علل اغتشاشات اخیر هستیم