مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 22:502023-01-07سياسي

نماز جماعت در دستگاه های اجرایی استان سمنان جدی تر گرفته شود


نماینده ولی فقیه در استان سمنان خواستار اجرای برنامه هایی در راستای ترویج نماز در سراسر استان شد و گفت: نماز در دستگاه های اجرایی جدی تر گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه شنبه در اجلاسیه استانی نماز و آیین تکریم از شهدای امنیت استان سمنان به میزبانی حسینیه امام خمینی (ره) ستاد فرماندهی انتظامی سمنان، درباره اهمیت نماز، تاکید کرد: در جایگاه نماز همین بس که؛ حضرت ابراهیم (ع) در پیشگاه خداوند برای ما دعا کرده تا از برپا دارندگان نماز باشیم.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه در امتداد امامت امامان معصوم (ع) بوده و مشروعیت الهی دارد، افزود: در آیات شریفه قرآن بر اهمیت و اقامه نماز بسیار تاکید شده است.

امام جمعه سمنان خواستار اجرای برنامه هایی در راستای ترویج نماز برای جوانان شد و ابراز داشت: تلاش شود تا اقامه نماز در دستگاه های اجرایی بیش از پیش تقویت شود.

استاندار سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه نقش اصلی و اساسی در موفقیت در کارها و دستیابی به عاقبت بخیری، در گرو توجه به نماز است، گفت: نماز یکی از راه های شکرگزاری در برابر الطاف خداوند و نعمت هایی است که به ما عطا کرده است.

سید محمدرضا هاشمی با اشاره به اینکه بالاترین رمز موفقیت ما در برابر دسیسه های نفسانی توجه به نماز و عبادت است، بیان کرد: فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جماعت در دستگاه های اجرایی استان سمنان جدی تر گرفته شود

نماز جماعت در دستگاه های اجرایی استان سمنان جدی تر گرفته شود