مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 07:352023-01-08بين الملل

رقابت فزاینده ولیعهد بحرین با برادر ناتنی اش


در پی اقدامات اصلاحات اقتصادی ولیعهد بحرین، رقابت فزاینده ای میان وی و برادر ناتنی اش در گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، القدس العربی به نقل از سایت اینترنتی اینتلیجس آنلاین اعلام کرد سلمان بن حمد آل خلیفه ولیعهد و نخست وزیر بحرین، در حال انجام اصلاحات همه جانبه در شرکت ممتلکات (صندوق سلطنتی) از طریق حذف اشخاص کلیدی اقتصاد کشور پس از سال ها خدمت است.

این سایت همچنین از وجود رقابت فزاینده میان سلمان بن حمد و ناصر بن حمد آل خلیفه برادر ناتنی اش خبر داد که مورد علاقه پادشاه این کشور است و نفوذش در اقتصاد کشور به سبب مسؤولیتش در زمینه انرژی در حال افزایش است.

این سایت افزود: از جمله چهره های اصلی حذف شده توسط سلمان بن حمد، ژان کریستف دورون شهروند فرانسوی-بحرینی، مشاور مالی قدیمی خانواده آل خلیفه و مدیر سابق بانک BNP Paribas است.

این سایت همچنین اعلام کرد: ولیعهد بحرین می خواهد از صندوق ثروت سلطنتی ممتلکات برای دادن جان تازه ای به اقتصاد این کشور با بازنشانی این صندوق، از طریق اصلاح مدیریت داخلی آن و ایجاد تغییرات مختلف در مدیران ارشد آن استفاده کند.

اینتلیجنس آنلاین افزود: دورون با وجود ایفای نقش برجسته در استراتژی مالی بحرین به عنوان مشاور آل خلیفه در 30 سال گذشته، چندین سمت کلیدی را ترک خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت فزاینده ولیعهد بحرین با برادر ناتنی اش

رقابت فزاینده ولیعهد بحرین با برادر ناتنی اش