مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 08:302023-01-08اقتصادي

سرپرست گمرک آستارا فاسد شدن 500 تُن محصول کشاورزی را تکذیب کرد


سرپرست گمرک آستارا با تکذیب فیلم منتشر شده مبنی بر دور ریختن 500 تُن محصولات کشاورزی به دلیل تعلل در ترخیص در این گمرک گفت: ترخیص کامیون های حمل مواد یخچالی با کمترین زمان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طی روزهای گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که در آن ادعا شده است 500 ُتن از محصولات کشاورزی به دلیل تعلل در ترخیص و فاسد شدن در گمرک آستارا دور ریخته شده است.

هیچ گزارشی مبنی بر فساد و دور ریختن محصولات کشاورزی دریافت نشده است سرپرست گمرک آستارا با تکذیب تعلل 15 تا 20 روزه برای ترخیص کالا در این گمرک اظهار کرد: در این فیلم مدعی شده اند که 500 تُن از محصولات کشاورزی به ارزش حدود 300 هزار دلار دور ریخته شده که این موضوع کذب است.

علی حسین ذوالقدر با بیان اینکه هیچ گزارشی از فساد محصولات کشاورزی و یخچالی حاضر در گمرک آستارا دریافت نشده است، گفت: کامیون های صادرات یخچالی حاوی تره بار و مواد فاسد شدنی کمتر از 24 ساعت و کامیون های ترانزیت بین 24 تا 48 ساعت پس از ورود به گمرک با انجام تشریفات قانونی از مرز آستارا خارج می شوند.

وی با اشاره به اینکه گاهی ممکن است کامیون ها در مرز آذربایجان به دلیل تعلل در انجام امور گمرکی معطل شوند، افزود: طی یک شبانه روز به صورت میانگین 200 کامیون از گمرک آستارا خارج و 200 کامیون وارد می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست گمرک آستارا فاسد شدن 500 تُن محصول کشاورزی را تکذیب کرد

سرپرست گمرک آستارا فاسد شدن 500 تُن محصول کشاورزی را تکذیب کرد