مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 08:402023-01-08سياسي

قالیباف: اهانت نشریه فرانسوی نشانه شکست پروژه اغتشاشات اخیر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه 18 دی مجلس در نطق پیش از دستور خود با اشاره به سالگرد حادثه هواپیمای اوکراینی اظهار کرد: - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اهانت نشریه فرانسوی به رهبر انقلاب نشانه نبود منطق در جبهه غرب و شکست پروژه اغتشاشات اخیر است و از روی استیصال به توهین های سخیف روی آوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه 18 دی مجلس در نطق پیش از دستور خود با اشاره به سالگرد حادثه هواپیمای اوکراینی اظهار کرد: مصیبت حادثه هواپیمای اوکراینی و جان باختن جمعی از هموطنان عزیز که عموما از جوانان نخبه بودند مثل روز اول روی سینه ما سنگینی می کند.

مصیبت این حادثه را به خانواده آن ها تسلیت می گویم و امید است با پیگیری پرونده این حادثه با همکاری مسئولان و دستگاه های مرتبط دادخواهی خانواده های شهدای این حادثه اجابت شود.

وی با اشاره به هتاکی و اهانت نشریه فرانسوی افزود: این اهانت به رهبر انقلاب، نشانه نبود منطق در جبهه غرب و شکست پروژه اغتشاشات است.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم نجیب ایران علیرغم گله ها از شرایط اقتصادی، از حرم جمهوری اسلامی حراست کردند و نقشه دشمنان را نقش بر آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: اهانت نشریه فرانسوی نشانه شکست پروژه اغتشاشات اخیر است

قالیباف: اهانت نشریه فرانسوی نشانه شکست پروژه اغتشاشات اخیر است