مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 08:552023-01-08سياسي

کمیسیون عمران مجلس امروز به غرب هرمزگان سفر می کند


احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان گفت: کمیسیون عمران مجلس امروز به منظور افتتاح و بازدید از چند پروژه راه به این منطقه سفر می کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعضای کمیسیون عمران مجلس امروز به منظور بازدید از پروژه های زیرساختی حوزه راه در غرب هرمزگان و افتتاح چند پروژه به بندرلنگه و بستک سفر می کنند.

وی در این باره افزود: در دو سال اخیر کارهای عمرانی بسیار خوبی در منطقه غرب استان انجام گرفته و به منظور به ثمر رساندن این پروژه ها که یکی از مطالبات اساسی مردم این منطقه بوده، تاکنون چندین بار مسؤولان عالی کشور را برای تأمین اعتبار و درک نیاز به تکمیل سریع تر پروژه ها به منطقه آورده ایم که از جمله آنها 3 بار بازدید اعضای کمیسیون عمران و نیز معاونان وزارت راه را می توان نام برد.

به گفته جباری، امروز رییس و اعضای کمیسیون عمران مجلس در سفر به غرب هرمزگان، پل ورودی بندر چارک را افتتاح خواهند کرد که ظرف 22 ماه اخیر و با بیش از 30 میلیارد تومان اعتبار ساخته شده و یکی از اصلی ترین نیازهای منطقه چارک برای رفع گرفتاری مردم در زمان وقوع بارش های سیلابی بود.

این عضو کمیسیون عمرانی مجلس اضافه کرد: پل ارمک نیز امروز مورد بازدید قرار خواهد گرفت که بخش های پایانی احداث را طی می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون عمران مجلس امروز به غرب هرمزگان سفر می کند

کمیسیون عمران مجلس امروز به غرب هرمزگان سفر می کند