مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 09:002023-01-08بين الملل

ژنرال آمریکایی به دلیل استفاده از سربازانش در امورات شخصی اخراج شد


طبق گزارش امروز (یکشنبه) روزنامه لس آنجلس تایمز، یک ژنرال آمریکایی در گارد ملی کالیفرنیا به دلیل اینکه از سربازانش برای امور شخصی خود استفاده می کرد، - طبق گزارش امروز (یکشنبه) روزنامه لس آنجلس تایمز، یک ژنرال آمریکایی در گارد ملی کالیفرنیا به دلیل اینکه از سربازانش برای امور شخصی خود استفاده می کرد، اخراج شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه لس آنجلس تایمز با استناد بر اظهارات سخنگوی گارد ملی کالیفرنیا گزارش داد: جفری ماگرام، ژنرال آمریکایی در گارد ملی کالیفرنیا به طور غیرداوطلبانه به نیروهای ذخیره نیروی هوایی آمریکا خواهد پیوست؛ اقدامی که برابر با اخراج است و در پی تفحص بازپرسان نسبت به دو مورد و ادعاهایی علیه این ژنرال انجام شد.

به نقل از راشا تودی، ژنرال متیو بیورز در یادداشتی که توسط این روزنامه مشاهده شد، به ماگرام گفت: رفتار و عملکرد تو باعث شده تا من ایمان، اعتماد و اطمینانم را به توانایی تو برای ادامه مسؤولیتت از دست بدهم.

طبق گزارش ها خود ماگرام نسبت به نتایج تحقیقات انجام شده، اذعان کرد که از سربازانش برای امور شخصی خود استفاده کرده است؛ از جمله این کارها می توان به این مساله اشاره کرد که ماگرام از سربازانش به عنوان راننده برای رفت وآمد خود به ملاقات های پزشکی و همچنین رفت وآمد مادرش به مغازه ها جهت انجام خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال آمریکایی به دلیل استفاده از سربازانش در امورات شخصی اخراج شد

ژنرال آمریکایی به دلیل استفاده از سربازانش در امورات شخصی اخراج شد