مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 09:102023-01-08سياسي

9 محله حاشیه نشین کرمانشاه محرومیت زدایی می شوند


سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه از اجرای طرحی ملی برای محرومیت زدایی از 9 محله حاشیه نشین کرمانشاه خبر داد.

- فضل الله رنجبر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تلاش ها برای محرومیت زدایی از محلات حاشیه نشین کرمانشاه، اظهارکرد: سال 1393 با حمایت فرمانداری کاری تحقیقاتی توسط گروه جامعه شناسی جهاددانشگاهی استان آغاز شد که طی آن محلات مشکل دار کرمانشاه شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه طبق تحقیقات انجام شده در کرمانشاه 36 محله مشکل دار یا مسئله دار وجود داشت که مشکلات 13 محله حادتر بود،عنوان کرد: در این تحقیقات مدل توانمندسازی محلات حاشیه نشین در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و رسیدگی به زیرساخت ها با مشارکت خود مردم مطرح شد.

سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید براینکه حل مشکلات محلات حاشیه نشین توجه جدی دستگاه های مسئول را می طلبد، گفت: خوشبختانه در دولت کنونی روی این مسئله تمرکز ویژه شده و طرح هایی برای رفع مشکلات این محلات تدوین شده است.

وی طرح توانمندسازی محلات 2020 را یکی از این طرح ها خواند و گفت: جمعا در کشور حدود 2020 محله حاشیه نشین و دارای مشکل شناسایی شده که 9 محله آن – پنج محله در مرکز استان و چهار محله در شهرستانها – مربوط به کرمانشاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 محله حاشیه نشین کرمانشاه محرومیت زدایی می شوند

9 محله حاشیه نشین کرمانشاه محرومیت زدایی می شوند