مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 09:202023-01-08ورزشي

مربیان ایرانی بهتر از خارجی ها داریم/ عملکرد استقلال عجیب است


کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های لیگ برتری در نیم فصل اول گفت: مربیان ایرانی با امکاناتی که به خارجی ها داده می شود بهتر نتیجه می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ضمن اشاره به عملکرد تیم های مختلف درباره حضور مربیان خارجی در فصل جاری و تأثیر گذاری آنها نیز گفتگو کرد که در پی می خوانید: کیفیت بالا نایاب شده است کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های مختلف افزود: به خاطر حضور در اردوهای متناوب و مستمر تیم فوتبال جوانان ایران فرصت بررسی تمام بازی ها را نداشتم اما احساس می کنم همچنان دچار مشکل کیفی در ارائه فوتبال هستیم.

متأسفانه کیفیت فوتبال باشگاهی کشور همچنان پایین است و رسیدن به جایگاه مناسب فنی فعلا نایاب شده است.

او ادامه داد: نبود زمین تمرین مناسب، مشکلات مالی تیم ها، عدم توجه به درخواست های صحیح باشگاه ها برای سرمایه گذاری و درآمدزایی و ضعف در جذب بازیکن عوامل اصلی دور باطلی است که در چند سال اخیر شاهد هستیم تا دیگر خبری از کیفیت بالای فنی نباشد.

جدول همه چیز را ارائه کرد مربی تیم فوتبال جوانان ایران درباره جایگاه تیم ها در پایان نیم فصل تصریح کرد: شاید برای بررسی تیم ها و مدعی بودن آنها برای قهرمانی زود باشد اما جایگاه تیم ها نشان دهنده آمار و عملکرد آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربیان ایرانی بهتر از خارجی ها داریم/ عملکرد استقلال عجیب است

مربیان ایرانی بهتر از خارجی ها داریم/ عملکرد استقلال عجیب است