مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 09:252023-01-08اقتصادي

حضور 430 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نهاده های کشاورزی امسال


بیش از 430 شرکت داخلی و خارجی در هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها، سیستم های نوین آبیاری و کشت گلخانه ای دستاوردهای خود را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از وزارت جهاد کشاورزی، بیش از 430 شرکت داخلی و خارجی در هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها، سیستم های نوین آبیاری و کشت گلخانه ای از 19 تا 22 دی ماه محصولات و دستاوردهای خود را در معرض دید تولید کنندگان و علاقه مندان قرار می دهند.

مجری نمایشگاه جامع کشاورزی ایران با بیان این مطلب افزود: این نمایشگاه در سالن های 5، 6، 7، 8، 9، 10، 11، 27، 35 و سالن میلاد در دو طبقه و در فضایی به مساحت 25 هزار متر مربع در نمایشگاه دائمی بین المللی تهران برپا می شود.

علیرضا صدرزاده اظهار کرد: در این نمایشگاه شرکت هایی از کشورهای هند، چین و اسپانیا محصولات جدید خود را به معرض نمایش می گذارند.

وی در همین حال حضور شرکت های دانش بنیان و کشاورزی هوشمند برای نخستین بار به طور متمرکز را از ویژگی های نمایشگاه امسال عنوان کرد.

صدرزاده خاطرنشان کرد: در مجموع 30 شرکت دانش بنیان، استارت آپ و شرکت هایی که در زمینه هوشمندسازی فعالیت می کنند در این نمایشگاه در سالن شماره 6 شرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 430 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نهاده های کشاورزی امسال

حضور 430 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نهاده های کشاورزی امسال