مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 09:302023-01-08دانش

تدوین آیین نامه سرآمدان علمی در دستور کار وزارت علوم


معاون فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از تدوین آیین نامه سرآمدان علمی خبر داد و گفت: بر اساس این آیین نامه، منتخبان بر اساس معیارهای فناوری ارزیابی خواهند شد.

- دکتر علی خیرالدین در گفت وگو با ایسنا، در خصوص معرفی سرآمدان علمی ایران، توضیح داد: در این زمینه دو موضوع مطرح است؛ یکی اینکه در هفته پژوهش و فناوری، فناوران برتر معرفی می شوند که برای این منظور دستورالعملی تهیه شده است.

وی با بیان اینکه در این رویداد ممکن است یک دانشگاه، استاد برتر، رییس مرکز رشد برتر و یک شرکت دانش بنیان برتر را معرفی کند، ادامه داد: رویکرد دیگر، معرفی سرآمدان علمی است که در این رویداد بیشتر اعضای هیات علمی برتر معرفی می شوند و در معرفی سرآمدان علمی قصد داریم این موضوع را تبیین کنیم که یک عضو هیات علمی می تواند سرآمد آموزشی و سرآمد فناوری باشد.

خیرالدین خاطر نشان کرد: از این رو در حال تدوین آیین نامه ای برای این رویداد هستیم تا اعضای هیات علمی سرآمد علمی را معرفی کنیم.

معاون فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با بیان اینکه در این آیین نامه، شاخص های معرفی سرآمدان علمی را معرفی خواهیم کرد، یادآور شد: شاخص های معرفی سرآمدان علمی، در حوزه های فناوری است که از آن جمله این شاخص ها می توان به ایجاد شرکت های دانش بنیان، ایجاد اشتغال، مالکیت فکری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین آیین نامه سرآمدان علمی در دستور کار وزارت علوم

تدوین آیین نامه سرآمدان علمی در دستور کار وزارت علوم