مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 09:362023-01-08سياسي

پل رودخانه گرگانرود در سیمین شهر درحال ایمن سازی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، محمود کم شهردار سیمین شهر در گفتگویی رادیویی درباره وضعیت این پل گفت:رودخانه گرگانرود از این شهر می گذرد و پلی در محله بناور بر روی این رودخانه وجود دارد که عرض آن بسیار کم است و استحکام ندارد.

وی ادامه داد:این پل در سیل سال 98 استحکام آن به طور کامل از بین رفته و خطراتی را برای مردم ایجاد کرده است.

در تاریخ 12 خرداد امسال هم قسمتی از ورودی پل ریزش کرده است که همان موقع مدیرکل بحران و نماینده شهرستان برای بازدید پل به محل آمدند.

شهردار سیمین شهر افزود: ما برای ایمنی مردم، پل را بستیم و حدود 50 تن بتن ریزی ریزی و قالب بندی کردیم که این کار به صورت موقتی انجام شد.

کم عنوان کرد: مکاتبات زیادی را با مدیرکل مدیریت بحران، راه و شهرسازی و نمایندگان مردم انجام دادیم و این موضوع در نامه قید شده و تاکنون نیز همچنان نامه نگاری ها ادامه دارد.

همچنین در این برنامه رادیویی علیرضا لیاقی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان نیز در این باره گفت: اداره کل راه و شهرسازی و وزارت، اجازه ورود به طرح هایی که در داخل شهر انجام می شود را ندارند و به عهده شهرداری هاست.

وی افزود: پیرو پیگیری هایی که انجام شده و با توجه به اینکه ظرفیت مالی شهرداری ها محدود است و همچنین از لحاظ توان مهندسی و اجرا با محدودیت مواج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل رودخانه گرگانرود در سیمین شهر درحال ایمن سازی است

پل رودخانه گرگانرود در سیمین شهر درحال ایمن سازی است