مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 10:152023-01-08سياسي

قالیباف: دولت برنامه هفتم را تقدیم مجلس کند/ اجازه تمدید برنامه ششم توسعه را نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در جلسه علنی امروز یکشنبه 18 دی ماه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ما اجازه تمدید برنامه ششم توسعه را نداریم و بر اساس توافق صورت گرفته قرار شده دولت به سرعت در دی ماه برنامه هفتم توسعه را تقدیم مجلس کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در جلسه علنی امروز یکشنبه 18 دی ماه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: نزدیک به دو هفته است که دولت لایحه بودجه سال 1402 را به هیئت رییسه مجلس تحویل داده است، اما از آنجا که دولت برنامه هفتم توسعه را هنوز ارائه نکرده، هیات رییسه لایحه بودجه را نگه داشته تا دولت برنامه هفتم را تکمیل کند.

وی افزود: بر این اساس، ما دو هفته از رسیدگی به لایحه بودجه سال آینده عقب افتاده ایم و با ادامه روند با مشکل روبرو خواهیم شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطر نشان کرد: همکاری و تعامل بین مجلس اقتضا می کند به آسانی از این مسائل مهم نگذریم، انتظار می رود تدبیری شود تا برنامه ششم توسعه تمدید شود و ما لایحه بودجه را بررسی کنیم و سپس به سراغ بررسی برنامه هفتم توسعه برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: دولت برنامه هفتم را تقدیم مجلس کند/ اجازه تمدید برنامه ششم توسعه را نداریم

قالیباف: دولت برنامه هفتم را تقدیم مجلس کند/ اجازه تمدید برنامه ششم توسعه را نداریم