مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 10:202023-01-08اقتصادي

رکورد عملیات کانتینری شکسته شد


مدیرعامل شرکت حمل کانتینری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: از این پس هر دو هفته یکبار کشتی های کانتینری با ظرفیت بالا به صورت مستقیم از خاور دور به بندر چابهار تردد خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی، کاپیتان مجید سجده با اعلام اینکه شرکت حمل کانتینری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران امسال نیز در تداوم رویکرد ارزش آفرینی سال قبل رکورد حمل کانتینر را شکسته است، تصریح کرد: برآورد ما در بخش حمل بار کانتینری آن است که تا پایان سال جاری رکورد سال قبل خود را در عملیات حمل کانتینر به مقدار 15 درصد افزایش دهیم.

وی با تأکید بر اینکه در حال راه اندازی خطوط جدید حمل بار کانتینری به بنادر مختلف هستیم، به ورود نخستین شناور کانتینری این شرکت با ظرفیت 6500 TEU کانتینر به بندر چابهار اشاره کرد و گفت: ایجاد خط منظم کانتینری از/به چابهار-شرق دور، دستاوردی ملی برای گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به خصوص حمل ونقل کانتینری این گروه است.

کاپیتان سجده درخصوص فعالیت این خط منظم کانتینری تصریح کرد: از این پس هر دو هفته یکبار کشتی های کانتینری با ظرفیت بالا به صورت مستقیم از خاور دور به بندر چابهار تردد خواهند داشت و این اقدام استمرار می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد عملیات کانتینری شکسته شد

رکورد عملیات کانتینری شکسته شد