مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 10:352023-01-08سياسي

انتقال آب به یزد واجب است/جریان انحرافی در صدد اخلال در انتقال آب


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: عده ای در صدد اخلال در امر انتقال آب به استان یزد هستند که این امر یک جریان انحرافی است.

- محمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه به تازگی بحث هایی در رابطه با اینکه مسئله مهم استان یزد انتقال آب نیست مطرح شده است، اظهار داشت: یکی از مواردی که همیشه دنبال شده، تأمین منابع آبی پایدار برای استان یزد بوده است.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به اینکه مردم یزد قدردان آب هستند، ادامه داد: میزان سرانه مصرف آب در استان یزد نسبت به استان های دیگر پایین تر بوده و این که می گویند تنها با مدیریت مصرف آب می توانیم مشکل بزرگ استان یزد را حل کنیم، درست نیست.

وی با تأکید بر اینکه باید مصرف آب را مدیریت کنیم، گفت: مردم یزد به دلیل مشقتی که از دیرباز در تأمین آب متحمل می شدند، همواره الگوی مصرف را رعایت می کنند.

جوکار با اشاره به مشکل کم آبی در شهر یزد و تأمین آب شهرستان و روستاهای استان یزد با استفاده از تانکر یادآور شد: در تابستان گذشته با اعتراضات مردم نسبت به پایین بودن کیفیت آب، کمبود و پایین بودن فشار آب مواجه بودیم؛ بنابراین برای پاسخگویی به نیاز مردم باید مسئله انتقال آب را به طور جدی دنبال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب به یزد واجب است/جریان انحرافی در صدد اخلال در انتقال آب

انتقال آب به یزد واجب است/جریان انحرافی در صدد اخلال در انتقال آب