مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 10:502023-01-08بين الملل

نوار غزه بشکه باروتی است که هر لحظه ممکن است منفجر شود


یک سایت عبری زبان پیش بینی کرد، این امکان وجود دارد که نوار غزه به بشکه باروتی تبدیل شود که هر لحظه مقابل مقامات اسراییلی منفجر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت عبری زبان واللا اعلام کرد، نوار غزه می تواند به بشکه باروتی تبدیل شود که هر لحظه منفجر خواهد شد و ممکن است تشدید تنش بار دیگر به میان فلسطینی ها و ارتش اسراییل در نوار غزه بازگردد.

این سایت عبری زبان در ادامه تاکید کرد، ارتش اسراییل در حال انجام تمرینات نظامی فشرده زمینی، دریایی و هوایی جهت مقابله با مقاومت فلسطین در نوار غزه در آینده است به ویژه که این ارتش پیش بینی می کند به مرزهای اسراییلی از داخل اراضی فلسطینی در نوار غزه از سمت دریا و یا زمینی حمله شود.

سایت واللا در ادامه نیز به هشدارهای نظامی اسراییل درباره احتمال نفوذ فلسطینی های نوار غزه و یا ورود گروه هایی از آنها به ساحل زیکیم در اراضی اشغالی همانگونه که چند سال قبل نیز اتفاق افتاده بود، اشاره و اعلام کرد، برخی از کماندوهای فلسطینی موفق شدند به همین ساحل نفوذ کرده و صدها متر در داخل اراضی اشغالی پیش بروند.

طبق گزارش این سایت عبری، مسؤولان نظامی اسراییل بر این باور هستند که نظامیان مقاومت فلسطین می توانند از ایست زمینی عبور کرده و از نوار غزه وارد اراضی اشغالی شوند، به همین دلیل یک گروه از ارتش اسراییل در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوار غزه بشکه باروتی است که هر لحظه ممکن است منفجر شود

نوار غزه بشکه باروتی است که هر لحظه ممکن است منفجر شود