مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 11:002023-01-08پزشكي

بیمارستان نیاز اصلی مردم میامی/ کمبود دارو رفع شود


فرماندار میامی با بیان اینکه بیمارستان نیاز اصلی مردم این شهرستان است، گفت: تکمیل بیمارستان امام رضا (ع) به واسطه قرارگیری در کریدور اصلی شرق به غرب کشور، - میامی- فرماندار میامی با بیان اینکه بیمارستان نیاز اصلی مردم این شهرستان است، گفت: تکمیل بیمارستان امام رضا (ع) به واسطه قرارگیری در کریدور اصلی شرق به غرب کشور، ضرورت بسیاری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشوری صبح یکشنبه در دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با جمعی از مسئولان میامی به میزبانی دفتر امام جمعه، با بیان اینکه بیمارستان این شهرستان با توجه به جمعیت 40 هزار نفری تحت پوشش، یک ضرورت ویژه محسوب می شود، گفت: یکی از انتظارات مردم از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، توجه به نیروی متخصص بیمارستان میامی است.

وی با اشاره به قرار گیری میامی در میانه راه تهران – مشهد، افزود: ویژگی بارز بیمارستان میامی این است که تنها تعلق به مردم این شهرستان ندارد، زیرا قرار گیری در مسیر کریدور اصلی تهران- مشهد و میزبانی سالانه میلیون ها زائر رضوی و مسافران نوروزی و تابستانی، ضرورت ایجاد یک بیمارستان را در میامی بیش از پیش مطرح کرده است.

ضرورت به کارگیری نیروهای بومی فرماندار میامی با بیان اینکه 150 کیلومتر از مسیر یک هزار کیلومتری بین تهران تا مشهد در حوزه این شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان نیاز اصلی مردم میامی/ کمبود دارو رفع شود

بیمارستان نیاز اصلی مردم میامی/ کمبود دارو رفع شود