مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 11:152023-01-08فناوري

زارع پور: پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به 60 درصد رسیده است


وزیر ارتباطات از راه اندازی 400 سایت نسل پنجم تلفن همراه در دهه فجر امسال خبر داد و از رسیدن میزان پیشرفت احداث شبکه ملی اطلاعات به 60 درصد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در نشست تخصصی شبکه ملی اطلاعات و فضای مجازی در جمع اساتید دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه راهبرد وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم استفاده از فناوری برای راحت تر کردن زندگی مردم و افزایش بهره وری است، گفت: یکی از جلوه های این راهبرد راه اندازی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند است که اتفاق بزرگی بود و راه اندازی آن درگذشته به یک آرزو تبدیل شده بود تا مردم با یک بار احراز هویت بدون مراجعه حضوری و بدون ارائه مدرک، خدمات را از دستگاه های اجرایی، عمومی و حاکمیتی دریافت کنند.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال در سال گذشته، افزود: کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال با حضور ده نفر از اعضای هیئت دولت و با اختیارات رییس جمهوری و هیئت وزیران تشکیل شد تا موانع پیش روی اقتصاد دیجیتال را کنار بزنند.

زارع پور با بیان اینکه اقتصاد دیجیتال به زبان ساده کاربرد ارتباطات و فناوری اطلاعات در همه بخش هاست، تصریح کرد: شبکه ملی اطلاعات،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع پور: پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به 60 درصد رسیده است

زارع پور: پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به 60 درصد رسیده است