مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 11:152023-01-08فرهنگي

2 گروه نمایشی از خراسان شمالی به جشنواره تئاتر منطقه سه کشور راه یافت


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: 2 گروه نمایشی از این استان به بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه سه کشور راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، تقی صادقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: در مجموع 29 اثر نمایشی به دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه سه کشور ارسال شد که پس از بازبینی و رای هیات داوران 10 اثر به مرحله نهایی راه یافت و در نهایت 2 اثر نمایشی برای حضور در جشنواره منطقه سه کشور معرفی شد.

وی گفت: این 2 گروه نمایشی تهران کنار پنجره به کارگردانی علی سعادتی 19 دی ماه امسال و ترنج به کارگردانی مصطفی شکاریان 20 دی ماه امسال از خراسان شمالی به عنوان نمایندگان استان در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه سه کشور اجرا دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: در این جشنواره 19 گروه نمایشی از 9 استان کشور شامل استان های خراسان شمالی، گلستان، گیلان، پسمنان، قزوین، البرز و تهران هر کدام با 2 گروه نمایشی، چهار گروه از خراسان رضوی و یک گروه از خراسان جنوبی با یکدیگر رقابت می کنند.

صادقی تصریح کرد: جشنواره تئاتر استانی و منطقه ای به منظور بهره گیری از تجربیات هنرمندان و تبادل اطلاعات و ایجاد حس رقابت بین هنرمندان برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 گروه نمایشی از خراسان شمالی به جشنواره تئاتر منطقه سه کشور راه یافت

2 گروه نمایشی از خراسان شمالی به جشنواره تئاتر منطقه سه کشور راه یافت