مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 11:252023-01-08حوادث

انهدام باند قاچاق مواد مخدر به شیوه بلع و انبار در معده


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از انهدام باند قاچاق مواد مخدر که قصد داشتند 6 کیلو گرم مواد مخدر را با شیوه بلع و انباری در معده خود به خارج از کشور منتقل کنند، - خبر داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابرهیم جلیل پناه رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان آذربایجان غربی از انهدام باند قاچاق مواد مخدر که قصد داشتند 6 کیلو گرم مواد مخدر را با شیوه بلع و انباری در معده خود به خارج از کشور منتقل کنند، خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان با اشرافیت اطلاعاتی خود از فعالیت افرادی به صورت باندی در زمینه قاچاق مواد مخدر به خارج از کشور در ارومیه، باخبر شدند.

وی افزود: با انجام عملیات ویژه پلیس و در بررسی های دقیق مشخص شد 9 نفر از متهمان اقدام به بلع و انبار 2 کیلو و 850 گرم تریاک و 3 کیلو و 950 گرم هرویین در معده خود کرده اند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان با اشاره به کشف 6 کیلو گرم مواد مخدر از معده قاچاقچیان گفت: در همین رابطه تمامی متهمان دستگیر و 3 دستگاه سواری نیز توقیف و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ جلیل پناه در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر به شیوه بلع و انبار در معده

انهدام باند قاچاق مواد مخدر به شیوه بلع و انبار در معده