مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 11:252023-01-08حوادث

باند جعل گذرنامه در چنگال پلیس پایتخت


رییس پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران از کشف و انهدام باند جعل گذرنامه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حسین معصوم زاده رییس پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران از کشف و انهدام باند جعل گذرنامه اتباع خارجی در شهرستان های غرب استان تهران خبر داد و گفت: در پی خبری مبنی بر تشکیل باند جعل گذرنامه در غرب استان تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضایی و با تشکیل 5 اکیپ عملیاتی از عوامل پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران در عملیات های جداگانه و اقدامی ضربتی و غافلگیرانه 13 جاعل را در شهریار، اسلامشهر، تهران بزرگ و البرز دستگیر کردند.

سرهنگ معصوم زاده تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعداد زیادی جلد پاسپورت و گذرنامه جعلی و دفترچه جعلی کار اتباع خارجه کشف و جاعلان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

رییس پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران در پایان به شهروندان توصیه کرد برای انجام کارهای خود از مراحل قانونی اقدام کنند و به هیچ وجه به افراد ناشناس، کلاهبردار و جاعل مراجعه نکنند و در صورت اطلاع از این گونه موارد، موضوع را بلافاصله با شماره تلفن 110 با پلیس در میان بگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند جعل گذرنامه در چنگال پلیس پایتخت

باند جعل گذرنامه در چنگال پلیس پایتخت