مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 11:452023-01-08سياسي

کمبود دارو در میامی جدی است/ ضرورت استفاده از نیروهای بومی


امام جمعه میامی با تاکید بر اینکه کمبود دارو در این شهرستان به معضلی جدی تبدیل است، گفت: علوم پزشکی شاهرود باید این مشکل را به سرعت رفع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد عزیزی صبح یکشنبه در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به میزبانی دفتر خود در میامی با اشاره به مشکلات مردم شهرستان در بخش درمان، ابراز کرد: برخی داروها که بعضاً ابتدایی هم هستند، در میامی با کمبود روبرو است.

وی با بیان اینکه از دانشگاه علوم پزشکی شاهرود می خواهیم تا این مشکل را رسیدگی کنند، افزود: مردم میامی بعضاً برای دریافت دارو نیاز به سفر به شاهرود دارند.

امام جمعه میامی همچنین به افتتاح قریب الوقوع بیمارستان این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: انتظار ما این نیست که بخش عمده پرسنل بیمارستان بومی باشند، زیرا امکان دارد پرستار و یا متخصصان امر در درون این شهرستان موجود نباشد اما از دانشگاه علوم پزشکی خواسته ایم که در حد توان خدمه و تأسیسات و مشاغل مورد نیاز بیمارستان میامی را از درون شهرستان و از جوانان همین منطقه انتخاب کنند.

عزیزی با بیان اینکه بسیار جوانان میامی وجود دارند که علی رغم داشتن تخصص و تحصیلات بیکار هستند، بیان کرد: مراجعات بسیاری به دفتر امام جمعه برای بیکاری جوانان حتی با مدرک فوق لیسانس می شود که حاضر هستند در تأسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود دارو در میامی جدی است/ ضرورت استفاده از نیروهای بومی

کمبود دارو در میامی جدی است/ ضرورت استفاده از نیروهای بومی