مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 12:002023-01-08اقتصادي

مسائل شرکت های دانش بنیان البرز در اولویت قرار گیرد


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در بازدید از یک مجموعه دانش بنیان بر رفع مشکلات دانش بنیان و حذف بروکراسی های اداری، تسهیل تضامین و ارائه تسهیلات بانکی به بهترین نحوه ممکن تأکید و اولویت استان را دانش بنیان ها مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پارک علم و فناوری البرز، سیف الله اسداللهی در این بازدید که با هماهنگی پارک علم و فناوری البرز و به منظور حمایت های مالی و معنوی دستگاه های اجرایی استان از دانش بنیان ها در جهت افزایش تجاری سازی و توسعه اقتصادی استان برای این شرکت صورت گرفت، بر رفع مشکلات شرکت های دانش بنیان تأکید کرد.

وی ضمن آشنایی نزدیک با فعالیت شرکت و شنیدن صحبت ها و دغدغه های مدیران شرکت دانش بنیان مهندسی یسنا آرمان زندگی (مهیاز) با ارائه راهکارهای مناسب و ارزشمند و نیز قول مساعدت و همیاری به این واحد فناور، عنوان کرد: مشکلات مالی و اخذ تسهیلات شرکت دانش بنیان استان البرز می بایست به طور اصولی و زیرساختی اصلاح و رفع گردد.

در این بازدید اسدالهی با همراهی مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز، ربیعی رییس اداره صنعت و معدن استان و مدیران عامل بانک های تجارت و صادرات البرز از خطوط تولید، قسمت های طراحی و تولید، خدمات پشتیبانی و تحقیق و توسعه شرکت بازدید و استقبال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل شرکت های دانش بنیان البرز در اولویت قرار گیرد

مسائل شرکت های دانش بنیان البرز در اولویت قرار گیرد