مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 12:152023-01-08اجتماعي

بارش های اخیر هم به داد هشیلان و سراب نیلوفر نرسید


به گفته رییس اداره محیط زیست شهرستان کرمانشاه، بارش های خوب چند وقت اخیر هم به داد تالاب هشیلان و سراب نیلوفر نرسید و هر دو همچنان خشک هستند.

- بارش های اخیر هم به داد "هشیلان" و "سراب نیلوفر" نرسید ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس اداره محیط زیست شهرستان کرمانشاه، بارش های خوب چند وقت اخیر هم به داد تالاب هشیلان و سراب نیلوفر نرسید و هر دو همچنان خشک هستند.

محمدحسین فلاحتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارش هایی که طی چند وقت اخیر داشتیم، گفت: این بارش ها موجب ورود آب به تالاب هشیلان و سراب نیلوفر نشده، زیرا به دلیل خشکسالی های پیاپی آنقدر سطح منابع آب زیرزمینی در این مناطق پایین است که به این زودی سطح آب بالا نخواهد آمد.

وی وضعیت هشیلان و سراب نیلوفر را متفاوت از سایر منابع آبی دیگر کرمانشاه از جمله چشمه تاقبستان که اخیرا پرآب شده دانست و عنوان کرد: ساختار هشیلان و سراب نیلوفر بگونه ای است که دیرتر نسبت به بارندگی ها واکنش نشان می دهند.

فلاحتی بارش موثر برف را برای تغذیه آبخوان هایی که منشا چشمه های هشیلان و سراب نیلوفر هستند ضروری دانست و گفت: تاکنون بارش برف چندانی در کرمانشاه رخ نداده است.

رییس محیط زیست شهرستان کرمانشاه گفت: چنانچه مطابق با پیش بینی های صورت گرفته وضعیت بارش ها در زمستان مناسب باشد می توان ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های اخیر هم به داد هشیلان و سراب نیلوفر نرسید

بارش های اخیر هم به داد هشیلان و سراب نیلوفر نرسید