مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 12:252023-01-08بين الملل

هرمزگان از سه شنبه دوباره بارانی می شود


هرمزگان از روز سه شنبه 20 دی ماه تا صبح چهارشنبه 21 دیماه، تحت تاثیر فعالیت سامانه ای بارشی در غالب نقاط رگبار باران و رعد برق خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرضیه سی سی پور بیان داشت: امروز یکشنبه به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب تا صبح دوشنبه 19 دی با افزایش سرعت بادهای شمال غربی خلیج فارس، تنگه هرمز و بخش هایی از دریای عمان متلاطم پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: بیشینه سرعت باد به بیش از 40 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از یک متر می رسد که توصیه می شود در این مدت شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد دریایی خودداری نمایند و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن سایر شناورها صورت پذیرد.

سی سی پور با اشاره به اینکه روز دوشنبه شرایط جوی و دریایی نسبتاً آرامی در استان حاکم است، خاطرنشان کرد: روز سه شنبه 20 دیماه تا صبح چهارشنبه 21 دیماه، تحت تاثیر فعالیت سامانه ای بارشی برای استان ابرناکی، در غالب نقاط رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود و شرایط بارش در مناطق غربی و شمالی استان و جزایر کیش و لاوان از مقادیر بیشتری برخوردار است و که سبب آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در این مناطق نیز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان از سه شنبه دوباره بارانی می شود

هرمزگان از سه شنبه دوباره بارانی می شود