مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 12:402023-01-08اقتصادي

تفرجگاه سخوید یزد در حال ساماندهی است/یک ریال هزینه از بخش دولتی نگرفتیم


بخشدار بخش نیر از صورت گرفتن اقداماتی برای بهبود پیست سخوید و کارهایی برای ساماندهی بیشتر این تفرجگاه خبر داد.

- ایسنا/یزد بخشدار بخش نیر از صورت گرفتن اقداماتی برای بهبود پیست سخوید و کارهایی برای ساماندهی بیشتر این تفرجگاه خبر داد.

با بارش اولین برف زمستانی در ییلاقت استان یزد به خصوص در دامنه های رشته شیرکوه که دهستان هایی همانند سخوید، سانیج، بیداخوید را در بر میگیرد تصاویری مبنی بر غیر استاندار بودن تفرجگاه سخوید در شهرستان تفتِ و خطرات ناشی از آن با عنوان تفرجگاه سخوید، مفرح اما خطرناک از سوی این رسانه منتشر و بازخوردهای فراوانی نیز به همراه داشت؛ و سر آغاز یک مطالبه جدی از سوی مسئولان شهرستان تفت و حتی استان برای ساماندهی و استاندار سازی این مجموعه شد.

حال علی افشار بخشدار نیز در رابطه با پاسخگویی به این مطالبات در گفت وگو با ایسنا گفت: در ماه های گذشته اقداماتی برای ساماندهی این تفرجگاه صورت گرفته و این اقدامات تا استاندارد سازی و ساماندهی کامل این مجموعه ورزشی، تفریحی ادامه دار خواهد بود.

بخشدار نیز درباره کارهای صورت گرفته در ماه های اخیر در این مجموعه اظهار داشت: ساماندهی سطوح برفگیر تفرجگاه که به دلیل سیل تخریب شده بود، ساماندهی لاستیک های محافظ، نصب کنتور سه فاز برق و برج نور برای روشنایی شب ها، و احد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفرجگاه سخوید یزد در حال ساماندهی است/یک ریال هزینه از بخش دولتی نگرفتیم

تفرجگاه سخوید یزد در حال ساماندهی است/یک ریال هزینه از بخش دولتی نگرفتیم