مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 12:452023-01-08ورزشي

قنبری: تراکتور بهتر از این هم می شود/ هنوز جوان هستم، اهداف بزرگی در سر دارم


روز به روز با تاکتیک های مربی بیشتر آشنا می شویم و تیم ما بهتر از این هم خواهد شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد قنبری در خصوص درخشش خود در بازی با استقلال تهران، اظهار داشت: تمام بازیکنان در مقابل استقلال نمایش فوق العاده ای داشتند و من هم توانستم با کمک آنان دو گل به ثمر برسانم.

ما در این بازی علاوه بر کسب سه امتیار، فوتبال زیبا و چشم نوازی به نمایش گذاشتیم و فکر می کنم تمام فوتبال دوستان از تماشای بازی تراکتور مقابل استقلال لذت بردند.

وی با تأکید بر اینکه هواداران تراکتور خیلی قدرشناس هستند، افزود: هواداران طی روزهای اخیر در فضای مجازی به من لطف داشتند و از نتیجه کسب شده در مقابل استقلال و بازی خوب بازیکنان تشکر می کردند.

قنبری با بیان اینکه پاکو خمز همچون اکثر مربیان اسپانیایی، علاقه زیادی به فوتبال تهاجمی دارد، توضیح داد: ایشان از روزی که سکان هدایت تراکتور را بر عهده گرفته، تیم ما هجومی تر شده است.

پرس از جلو، فوتبال مالکانه و پاس کاری های متعدد همان بازی مورد علاقه بازیکنان است؛ چرا که این سبک، باعث ایجاد موقعیت های متعدد گلزنی می شود.

  وی درباره بازی جام حذفی مقابل استقلال تهران، بیان کرد: همچون بازی اخیر، در جام حذفی نیز با تمام قوا برای شکست دادن استقلال تلاش خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قنبری: تراکتور بهتر از این هم می شود/ هنوز جوان هستم، اهداف بزرگی در سر دارم

قنبری: تراکتور بهتر از این هم می شود/ هنوز جوان هستم، اهداف بزرگی در سر دارم