مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 12:452023-01-08اجتماعي

ورود اتوبوس و تاکسی های نو به شرط پلاک شدن


عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت:از مسئولان راهنمایی رانندگی و شهرداری می خواهم تا برای شماره گذاری خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس و ون اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چندی پیش بود که جلال بهرامی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در آیین تحویل اتوبوس های جدید اعلام کرد پس از 8 سال وقفه قرار است دو هزار دستگاه اتوبوس از دو خودروساز داخلی در مدت 14 ماه خریداری شده و به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اضافه شود.

همچنین در جریان شنبه های امید و افتخار نیز چندین دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی به شهرداری تهران تحویل داده شد اما با وجود آنکه اتوبوس و ون های جدید برای تهران خریداری و تأمین شده اند هنوز اثری از تردد آنها در تهران دیده نشده و به گفته معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از تعداد اتوبوس های دریافتی 175 دستگاه مورد پلاک شدند و از هزار و 100 اتوبوس 142 دستگاه تحویل گرفته شده که هنوز مجوز پلاک گذاری آنها دریافت نشده است.

با این وجود و بر اساس شنیده ها گویی پلاک کردن خودروها توسط پلیس راهنمایی و رانندگی منوط به پرداخت مبلغی است که این موضوع منجر به کند شدن سرعت شماره گذاری ها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود اتوبوس و تاکسی های نو به شرط پلاک شدن

ورود اتوبوس و تاکسی های نو به شرط پلاک شدن