مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 12:502023-01-08سياسي

نشستی برای رفع مشکلات محله آقاجان کرمانشاه


در اولین ساعت بامداد امروز(یکشنبه، 18 دی) استاندار و جمعی از مسئولین کرمانشاه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) محله محروم آقاجان دور هم جمع شدند تا برای رفع مشکلات این محله و برون رفت آن از مشکلات بی شمارش چاره اندیشی کنند.

- ایسنا/کرمانشاه در اولین ساعت بامداد امروز(یکشنبه، 18 دی) استاندار و جمعی از مسئولین کرمانشاه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) محله محروم "آقاجان" دور هم جمع شدند تا برای رفع مشکلات این محله و برون رفت آن از مشکلات بی شمارش چاره اندیشی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در ابتدای این نشست، گفت: کلانشهر کرمانشاه در کنار فرصت های بسیاری که دارد، با مسائل و مشکلاتی هم مواجه است که اگر به آنها رسیدگی نکنیم دچار مشکلات بیشتری خواهیم شد.

وی با اشاره به وجود حدود 35 منطقه حاشیه نشین در کرمانشاه، عنوان کرد: ساکنین این مناطق دچار مشکلات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و.

هستند و نیاز است به صورت دقیق و با کار جهادی به این مشکلات رسیدگی شود.

صحرایی با تاکید بر ضرورت پرهیز از هرگونه اقدام نمایشی در خدمت رسانی به مردم، بویژه مناطق حاشیه نشین، عنوان کرد: محله آقاجان از محلات نیازمند برنامه ریزی و نگاه ویژه است و اگرچه در گذشته کارهای خوبی در این محله شده، اما هنور مشکلات بسیاری دارد که باید برای رفع آنها اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشستی برای رفع مشکلات محله آقاجان کرمانشاه

نشستی برای رفع مشکلات محله آقاجان کرمانشاه