مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 13:002023-01-08اقتصادي

زیرساخت های آموزشی در استان بوشهر تقویت می شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته زیرساخت های آموزشی در استان بوشهر تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن پاپری زارعی صبح یکشنبه در بازدید از ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیر اظهار داشت: یکی از اصلی ترین راه های رسیدن به اشتغال پایدار، با توجه به اینکه حضور در مشاغل دولتی و رسمی بسیار محدود شده است، فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای است.

وی از تأمین اعتبار برای تکمیل و ساخت مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان های دیر و جم خبر داد و افزود: تکمیل پروژه های عمرانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، افزایش ارتقای فضای آموزشی و بروز رسانی تجهیزات برای ایجاد رشته های فناورانه را در دولت سیزدهم به صورت ویژه دنبال خواهیم کرد.

پاپری نگاه ویژه مجموعه استان به آموزش های فنی و حرفه ای اشاره کرد و گفت: جوانان باید با کسب مهارت های فنی و حرفه ای به یک کارآفرین تبدیل شوند و علاوه بر دستیابی به شغلی پایدار، زمینه اشتغال افراد دیگر را نیز فراهم کنند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی بوشهر تصریح کرد: باید در پروژه های فنی و حرفه ای، محور اصلی بر این مهم باشد که در غالب و ساختار اهداف اصلی فنی و حرفه ای حرکت کرده و با مهارت آموزش های کاربردی به سمت و سوی رشد اقتصادی و ایجاد تحول در چرخه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های آموزشی در استان بوشهر تقویت می شود

زیرساخت های آموزشی در استان بوشهر تقویت می شود