مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 13:052023-01-08سياسي

افتتاح نمایشگاه شهید نخبه حادثه هواپیمایی اوکراین در یزد


نمایشگاه اسناد و آثار دانشجوی نخبه شهید امیرحسین قربانی بهابادی تنها شهید استان یزد در سانحه هواپیمای اوکراینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، در سالروز حادثه تلخ سقوط هواپیمای مسافری اوکراین در سال 98 که به جان باختن جمعی از هموطنان انجامید، نمایشگاه اسناد، تصاویر و آثار دانشجوی شهید نخبه امیرحسین قربانی بهابادی تنها شهید یزدی این سانحه با عنوان به رنگ دی با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در کتابخانه مرکزی یزد افتتاح شد.

در آیین افتتاح این نمایشگاه که به مناسبت سومین سالگرد شهادت این دانشجوی نخبه برپا شده است پدر و مادر شهید و جمعی از مسئولان و هنرمندان حضور داشتند.

سعید زارع، مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد هدف از برپایی نمایشگاه را شناساندن و معرفی هر چه بیشتر این دانشجوی نخبه به جامعه و تجلیل از صبر، مقاومت و ولایتمداری خانواده این شهید گرانقدر برشمرد و اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از 170 اثر به تماشا گذاشته شده است.

وی افزود: طی دیدارهایی که با خانواده شهید انجام شد تمام آثار و اسناد مربوط به شهید از دوران کودکی و تحصیل در داخل و خارج از کشور تا 21 سالگی و شهادتشان جمع آوری شد که امروز در معرض دید عموم قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه شهید نخبه حادثه هواپیمایی اوکراین در یزد

افتتاح نمایشگاه شهید نخبه حادثه هواپیمایی اوکراین در یزد