مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 13:152023-01-08سياسي

توبیخ مدیران شهری به دلیل عدم برف روبی مناسب


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نیروهای خدمات شهری به صورت شبانه روزی در حال کار هستند اما شهرداری نیز در خصوص برخی از عدم رسیدگی های به موقع در حوزه برف روبی مأموران را توبیخ کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به جلسه جزییات جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: جلسه امروز شورای شهر به صورت غیر علنی و به شکل کمیسیون تلفیق برگزار شد و در این جلسه برنامه چهارم توسعه با حضور کمیسیون های شش گانه بررسی شد خش های مختلف برنامه و احکام هر کدام از بخش ها و مورد بررسی قرار گرفتند و این جلسه در عصر امروز هم ادامه پیدا می کند.

وی با اشاره به موضوع آلودگی هوا اظهار کرد: در این حوزه بیست و یک دستگاه دخیل هستند شهرداری تهران در ادوار مختلف وظایف خود را بهتر از سایر دستگاه ها انجام داده و جز دستگاه های که ترک فعل انجام داده اند شناخته نمی شود و عمده اقدامات شهرداری نیز توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است و در برنامه چهارم سعی کرده ایم اولویت های مختلف مانند حمل و نقل را مورد بررسی قرار دهیم.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: ظرف یک ماه گذشته طرح تحول خوبی برای حمل و نقل عمومی صورت گرفته است اما باید تا سال 1403 از میزان حمل و نقل خصوصی کاسته و به حمل و نقل عمومی اضافه شود در حال حاضر تاکسی های ما بسیار فرسوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توبیخ مدیران شهری به دلیل عدم برف روبی مناسب

توبیخ مدیران شهری به دلیل عدم برف روبی مناسب