مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 13:352023-01-08اقتصادي

مشاغل مزاحم و معتادان متجاهر 2 چالش جدی شیراز


شهردار منطقه 2 شیراز، یکی از چالش های جدی این کلانشهر به ویژه منطقه 2 را وجود و فعالیت مشاغل مزاحمی دانست که به دلایلی برخوردهای قهری قانونی هم مانع تداوم فعالیت آنها نشده است و از تداوم حضور معتادان متجاهر و افزایش شمار سگ های بلاصاحب هم به عنوان 2 چالش .

- ایسنا/فارس شهردار منطقه 2 شیراز، یکی از چالش های جدی این کلانشهر به ویژه منطقه 2 را وجود و فعالیت مشاغل مزاحمی دانست که به دلایلی برخوردهای قهری قانونی هم مانع تداوم فعالیت آنها نشده است و از تداوم حضور معتادان متجاهر و افزایش شمار سگ های بلاصاحب هم به عنوان 2 چالش دیگر نام برد و ضامن رفع این مشکلات را هماهنگی و همکاری بین دستگاهی برشمرد.

محمد تولای شیرازی با بیان اینکه طی ماه های اخیر 50 مورد پلمب و تخلیه مشاغل مزاحم در محدوده منطقه 2 شهرداری شیراز اجرا شده است، به ایسنا گفت: متاسفانه برخی از صاحبان این مشاغل مزاحم، بدون در نظر گرفتن قوانین، پلمب را به شکل غیرقانونی باز (فک پلمب) کرده و فعالیت خود را ادامه می دهند.

تولای شیرازی اعتقاد دارد که برای تاثیرگذاری اقدامات قانونی در زمینه ساماندهی مشاغل مزاحم، نیاز جدی به همکاری تنگاتنگ سایر دستگاه ها و اتحادیه های صنفی مرتبط با شهرداری وجود دارد، آنچه که تاکنون عملیاتی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل مزاحم و معتادان متجاهر 2 چالش جدی شیراز

مشاغل مزاحم و معتادان متجاهر 2 چالش جدی شیراز