مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 13:402023-01-08سياسي

سرپرست دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری معرفی شد


با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور، ذبیح الله کاوه به عنوان سرپرست دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

- ذبیح الله کاوه_ سرپرست دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری 18 دی ماه در این آیین با بیان اینکه پرورش معلم از جمله وظایف این دانشگاه است، اظهار کرد: معلمی یک حرفه است و این وظیفه سنگین برعهده دانشگاه بوده که امید است با خرد جمعی بتوان به اهداف محوله که حرکت حول سند راهبردی است دست یافت.

وی افزود: راهبردهای رییس سابق دانشگاه را ادامه خواهیم داد، البته رویکردهای جدیدی را مدنظر داشته و برنامه راهبردی نوشته ام که امید است به این مهم دست یابیم.

کاوه گفت: عمده برنامه های مدنظر حول حوزه فرهنگی، معنوی و آموزشی خواهد چرخید که امید است با کمک همگان به اهداف مدنظر دست پیدا کنیم.

در ادامه احمدی_ معاون آموزشی پردیس بحرالعلوم شهرکرد بیان کرد: این دانشگاه دارای دو پردیس است که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نزدیک به 1530 دانشجو در رشته های آموزش ابتدایی، مشاوره، آموزش الهیات و نیازهای ویژه دارد، همچنین 255 نفر دانشجوی مهارت آموز داشته که در مجموع 1760 دانشجو و مهارت آموز در این دانشگاه مشغول به تحصیل اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری معرفی شد

سرپرست دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری معرفی شد