مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 13:402023-01-08بين الملل

کره جنوبی چشم الکترونیک از اسراییل می خرد


یک منبع در وزارت دفاع کره جنوبی امروز (یکشنبه) اعلام کرد، ارتش کشورش در حال بررسی خرید چشم الکترونیک اسراییل به عنوان بخشی از تلاش ها برای تقویت قابلیت های خود به منظور رصد پهپادهای کوچک کره شمالی است.

- یک منبع در وزارت دفاع کره جنوبی امروز (یکشنبه) اعلام کرد، ارتش کشورش در حال بررسی خرید "چشم الکترونیک" اسراییل به عنوان بخشی از تلاش ها برای تقویت قابلیت های خود به منظور رصد پهپادهای کوچک کره شمالی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، این اقدام در حالی صورت می گیرد که مقام های نظامی دولت کره جنوبی به دلیل ناکامی در مقابله با نفوذ و رخنه پنج پهپاد کره شمالی به حریم هوایی کره جنوبی در ماه گذشته میلادی، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته اند.

همچنین مشخص شد که یکی از این پهپادهای کره شمالی حتی حریم هوایی پرواز ممنوع موسوم به P-73 در نزدیکی دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی در منطقه مرکزی یونگسان را نیز نقض کرده است.

این منابع مطلع همچنین اعلام کردند، ارتش کره جنوبی با هدف تقویت سیستم دفاع هوایی در حال بررسی خرید این تجهیزات از رژیم صهیونیستی است.

این سامانه دفاعی که توسط شرکت سیستم های دفاع پیشرفته رافائل ساخته شده، برای رهگیری و شناسایی اولیه اشیای پرنده نظیر پهپادها و همچنین بادبادک ها و بالن هاست که در حملات ترو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره جنوبی چشم الکترونیک از اسراییل می خرد

کره جنوبی چشم الکترونیک از اسراییل می خرد