مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 13:402023-01-08ورزشي

نفرات برتر نخستین دوره از مسابقات اسکواش مسترز استان همدان معرفی شدند


رییس هیأت اسکواش استان همدان با اشاره به اینکه استقبال خوبی از سوی ورزشکاران همدانی از مسابقات مسترز استان صورت گرفت، گفت: نفرات برتر نخستین دوره از این مسابقات معرفی شدند و رقابت ها در سطح فنی خوب و مطلوبی برگزار شد.

- ایسنا/همدان رییس هیأت اسکواش استان همدان با اشاره به اینکه استقبال خوبی از سوی ورزشکاران همدانی از مسابقات مسترز استان صورت گرفت، گفت: نفرات برتر نخستین دوره از این مسابقات معرفی شدند و رقابت ها در سطح فنی خوب و مطلوبی برگزار شد.

اسدالله ربانی مهر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه مسابقات فصلی اسکواش هر سه ماه یک بار برگزار می شود و هدف از برگزاری این پیکارها حفظ آمادگی جسمانی و افزایش سطح فنی بازیکنان و حفظ رقابت میان آنها است، اظهار کرد: در شش هفته گذشته افزون بر 80 ثبت نام صورت گرفت که با توجه به تعداد ورزشکاران فعال در اسکواش استقبال بالایی بوده است.

وی افزود: در دهه فجر از برترین ها و عنوان داران رقابت ها تقدیر و تجلیل صورت خواهد گرفت، همیشه تلاش کرده ایم در حد توان هیأت یا حتی بیشتر از آن توجه ویژه ای به ورزشکاران داشته باشیم.

رییس هیأت اسکواش استان همدان تصریح کرد: نخستین دوره از مسابقات اسکواش مسترز آقایان، خانم ها و کودکان استان همدان در سطح فنی مطلوب و خوبی برگزار شد و در بخش های مختلف نفرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر نخستین دوره از مسابقات اسکواش مسترز استان همدان معرفی شدند

نفرات برتر نخستین دوره از مسابقات اسکواش مسترز استان همدان معرفی شدند