مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 14:052023-01-08سياسي

تجلیل از 2 گروه فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری به عنوان خادمان اربعین حسینی


در آیین تکریم خادمان اربعین حسینی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با عنوان مواکب «باب نجاه الامه»، از مدیران کانون های فرهنگی هنری انصارالمهدی(عج) و نسیم صبای چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از ستاد اطلاع رسانی فهما ، در آیین تکریم خادمان اربعین حسینی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با عنوان مواکب باب نجاه الامه که با حضور آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، از مدیران کانون های فرهنگی هنری انصارالمهدی(عج) و نسیم صبای چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

در راهپیمایی اربعین حسینی 1401 گروه نمایش کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی(عج) چهارمحال و بختیاری در طول راهپیمایی، مسیر نجف و کربلا و سپس در کاظمین از 17 تا 26 شهریورماه به اجرای نمایش های آیینی با موضوع اربعین و حضرت سیدالشهدا(ع) به نام های آبروی زمین پیرامون زندگی حضرت رقیه(س)، امام حسین(ع)، رد خون از آسمان و بیداری پرداخت.

کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی(عج) استان در سال 98 در اولین رویداد ملی فهما، رتبه شایسته تقدیر، در طرح ملی ایران قوی در سال 99 رتبه شایسته تقدیر در رواق دانش و با حضور موثر در این رویداد موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در شبکه رابطین فهما شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 2 گروه فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری به عنوان خادمان اربعین حسینی

تجلیل از 2 گروه فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری به عنوان خادمان اربعین حسینی