مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 14:102023-01-08سياسي

فروردین: وزرای اقتصادی در کنترل بازار چه نقشی را ایفا می کنند؟


نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی به مقدسات اسلامی گفت: اهانت اخیر فرانسه به مرجعیت ثابت کننده نقش آن در اغتشاشات اخیر است که موجبات رسوایی مدعیان تمدن را نشان می دهد.

- نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی به مقدسات اسلامی گفت: اهانت اخیر فرانسه به مرجعیت ثابت کننده نقش آن در اغتشاشات اخیر است که موجبات رسوایی مدعیان تمدن را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی فروردین در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز یکشنبه (18 دی ماه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فرانسه مدعی تمدن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با حمایت چند دهه خود از تروریست های خونخوار و اهانت به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان و مشارکت در کشتار دسته جمعی مسلمانان ثابت کرده که به هیچ قاعده انسانی و منطقی پایبند نیست.

وی افزود: اهانت اخیر فرانسه به مرجعیت که در امتداد توهین به رسول اکرم (ص) صورت گرفته ثابت کننده نقش آن در اغتشاشات اخیر است که موجب رسوایی بیش از حد مدعیان تمدن را فراهم می کند.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه از تلاش های چندین ساله سردار اشتری فرمانده پرتلاش فراجا بابت ایجاد امنیت برای هموطنان تشکر و به سردار رادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروردین: وزرای اقتصادی در کنترل بازار چه نقشی را ایفا می کنند؟

فروردین: وزرای اقتصادی در کنترل بازار چه نقشی را ایفا می کنند؟