مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 14:402023-01-08اقتصادي

مرز های چین رسما باز شد


در حالی که چین با افزایش موارد کووید دست و پنجه نرم می کند، شرایط قرنطینه را برای مسافران ورودی لغو کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از گاردین، با باز شدن مرز های چین به هنگ کنگ، پایان قرنطینه برای بازدیدکنندگان و آغاز سفر میلیون ها نفر در تعطیلات سال نوی چینی، زنگ خطر برای افزایش چشمگیر شمار مبتلایان به کرونا به صدا درآمده است.

در حالی که چین با افزایش موارد کووید دست و پنجه نرم می کند، شرایط قرنطینه را برای مسافران ورودی لغو کرده است و تقریباً به سه سال انزوای خودخواسته پایان داده و با باز کردن مرز خود با هنگ کنگ، آخرین ستون های سیاست کووید-صفر را که مردم را در برابر ویروس محافظت می کرد، از بین برد.

سیاست سختگیرانه کرونا تأثیر زیادی بر دومین اقتصاد بزرگ جهان داشت و باعث ایجاد نارضایتی در سراسر جامعه چین شد که به اعتراضات سراسری نیز در این کشور انجامید.

از امروز (یکشنبه، 18 دی) مسافران ورودی به چین پس از تقریباً سه سال که در معرض دوره های مختلف قرنطینه اجباری بودند، دیگر نیازی به این کار ندارند.

از زمانی که چین در ماه گذشته اعلام کرد که از 8 ژانویه دیگر مسافران ورودی از جمله ساکنانی که از سفر های خارجی بازمی گردند را تحت قرنطینه قرار نمی دهد، جستجو ها برای پرواز های بین المللی و محل اقامت بلافاصله در وبسایت Trip.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز های چین رسما باز شد

مرز های چین رسما باز شد