مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 14:452023-01-08سياسي

برگزاری جشنواره ملی خاطره و سفرنامه نویسی «رایحه حسینی» در ایلام


جشنواره سراسری سفرنامه و خاطره نویسی «رایحه حسینی» در این دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و همزمان با روز پاسدار برگزار می شود.

- نصرت الله حیدری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با بیان اینکه جشنواره سراسری سفرنامه و خاطره نویسی رایحه حسینی در این دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و همزمان با روز پاسدار برگزار می شود گفت: جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی زیر 18سال و بالای 18سال برگزار می شود.

  وی افزود: موضوعات این جشنواره شامل امام حسین (ع) و ایثار و شهادت، اربعین حسینی، پایدار و حماسه حسینی، فرهنگ زیارت حسینی، نخستین سفرنامه حسینی، نخستین خاطره حسینی، امام حسین (ع) خانواده و سبک زندگی و امام حسین (ع) کودکان و نوجوان است.

  معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد:  آخرین مهلت ارسال آثار 15 بهمن است؛ همچنین این جشنواره سوم اسفندماه به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار برگزار می شود.

  وی تصریح کرد: علاقه مندان می تواند آثار خود را در قالب های تنها خاطره نویسی و سفرنامه نویسی ارسال کنند و سفرنامه ها باید حاصل تجربه شخصی و مشاهدات عینی فرد باشد و سفرنامه های خیالی و ذهنی پذیرفته نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره ملی خاطره و سفرنامه نویسی «رایحه حسینی» در ایلام

برگزاری جشنواره ملی خاطره و سفرنامه نویسی «رایحه حسینی» در ایلام