مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 14:452023-01-08ورزشي

قنبری: تراکتور بهتر از این هم می شود


روز به روز با تاکتیک های مربی بیشتر آشنا می شویم و تیم ما بهتر از این هم خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: روز به روز با تاکتیک های مربی بیشتر آشنا می شویم و تیم ما بهتر از این هم خواهد شد.

محمد قنبری در گفت وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، در خصوص درخشش خود در بازی با استقلال تهران، اظهار کرد: تمامی بازیکنان در مقابل استقلال نمایش فوق العاده ای داشتند و من هم توانستم با کمک آنان دو گل به ثمر برسانم.

ما در این بازی علاوه بر کسب سه امتیار، فوتبال زیبا و چشم نوازی به نمایش گذاشتیم و فکر می کنم تمامی فوتبال دوستان از تماشای بازی تراکتور مقابل استقلال لذت بردند.

وی با تأکید بر اینکه هواداران تراکتور خیلی قدرشناس هستند، افزود: هواداران طی روزهای اخیر در فضای مجازی به من لطف داشتند و از نتیجه کسب شده در مقابل استقلال و بازی خوب بازیکنان تشکر می کردند.

قنبری با بیان اینکه پاکو خمز همچون اکثر مربیان اسپانیایی، علاقه زیادی به فوتبال تهاجمی دارد، توضیح داد: ایشان از روزی که سکان هدایت تراکتور را بر عهده گرفته، تیم ما هجومی تر شده است.

پرس از جلو، فوتبال مالکانه و پاس کاری های متعدد همان بازی مورد علاقه بازیکنان است؛ چرا که این سبک، باعث ایجاد موقعیت های متعدد گلزنی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قنبری: تراکتور بهتر از این هم می شود

قنبری: تراکتور بهتر از این هم می شود