مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 14:552023-01-08سياسي

جام جم: اعلان قرمز اینترپل برای استرداد فرخ نژاد


شکایت از حمید فرخ نژاد به صورت رسمی و بازگرداندن او از طریق مراجع بین المللی می تواند یکی از راه های جلوگیری از ناآرامی های درون کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم با این مقدمه نوشت: فرآیند انتقادهای رسانه ای از روندها و سوگیری حمید فرخ نژاد و مهناز افشار و در نهایت فرار آنان از کشور به یکدیگر بسیار شباهت دارد.

البته پیش بینی روشن از عاقبت این دو این است که هر دوی آنان به سرنوشتی مشابه یکدیگر دچار خواهند شد، مگر اینکه بازیگر ارتفاع پست مثل احسان کرمی پس از کلی مبارزه سیاسی در خندوانه، زیر عبای کیوان عباسی (مدیر شبکه من وتو) پنهان شود یا مثل برزو ارجمند پس از ایفای چند نقش حاکمیتی در سینما و تلویزیون، نقش یدک کش پرچم شیروخورشید در اجتماعات خارج کشور را ایفا کند.

اما فرخ نژاد در خارج از کشور به یک مهره مطرود تبدیل خواهد شد؛ چراکه تفاوت عمده او با دیگران است که در مهم ترین فیلم های امنیتی و ارگانی - حاکمیتی حضور فراوانی داشته است.

اگر امروز در یک استوری ایفای نقش در سریال سقوط را توجیه می کند، حضور در فیلم ضد پهلوی (نقش افسر ارتش خائن به پهلوی) را همچنان گروه های سلطنت طلب فراموش نکرده اند.

کمتر از شش ماه قبل تلویزیون های سلطنت طلب مشغول بررسی ابعاد تاریخی فیلم استرداد از منظر خودشان بودند و واژه رایج حکومتی را در مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام جم: اعلان قرمز اینترپل برای استرداد فرخ نژاد

جام جم: اعلان قرمز اینترپل برای استرداد فرخ نژاد