مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 14:552023-01-08اقتصادي

افتتاح نخستین بیمارستان بحران کشور در سفر رییس جمهور به یزد


نخستین بیمارستان بحران کشور یکی از مصوبات سفر اول رییس جمهور به استان یزد است که دومین سفر قریب الوقوع استانی دولت به یزد افتتاح خواهد شد.

- ایسنا/یزد نخستین بیمارستان بحران کشور یکی از مصوبات سفر اول رییس جمهور به استان یزد است که دومین سفر قریب الوقوع استانی دولت به یزد افتتاح خواهد شد.

این بیمارستان که با سرمایه گذاری 100 میلیارد تومان جهت بهسازی و بازسازی و 180 میلیارد تومان جهت تجهیزات در زیربنا پنج هزار و 240 متر مربع با ظرفیت 126 تخت خواب ایجاد شده است، در مواقع عادی به عنوان مکمل بیمارستان شهید رهنمون در بخش های زنان، نورولوژی، NICU، ICUT، گوش و حلق و اطفال و در مواقع بحران شیوع بیماری های واگیردار با افزایش تخت تا 150 تختخواب به صورت مستقل ارائه خدمات خواهد دهد.

محمدرضا وفایی نسب معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یزد در خصوص این بیمارستان گفت: مهم ترین مزیت ساخت بیمارستان بحران در ان مکان با بهسازی و بازسازی ساختمان قدیمی بیمارستان شهید رهنمون، جدا بودن آن از ساختمان اصلی است در عین حالی که همجوار با یک بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی می باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند خدمات لازم پزشکی، پرستاری و پشتیبانی را به آن برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین بیمارستان بحران کشور در سفر رییس جمهور به یزد

افتتاح نخستین بیمارستان بحران کشور در سفر رییس جمهور به یزد