مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 15:002023-01-08سياسي

تاکید بر گسترش تعاملات بین جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و دانشگاه بیرجند


سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بر انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه بیرجند برای انسجام بخشی به فعالیت ها و کیفیت بخشی به چارچوب همکاری ها تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بر انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه بیرجند برای انسجام بخشی به فعالیت ها و کیفیت بخشی به چارچوب همکاری ها تاکید کرد.

سید محمدحسین سیدکاشی، امروز یکشنبه 18 دی در دیدار با معاون و مدیران فرهنگی دانشگاه بیرجند بر تعامل و هم افزایی برای برگزاری دوره های آموزشی و برنامه های مشترک فرهنگی تاکید کرد و گفت: دانشگاه بیرجند به عنوان دانشگاه مادر استان می تواند با جهاددانشگاهی تعامل سازنده ای داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: جهاددانشگاهی نیز ظرفیت های مختلفی از جمله برنامه های فرهنگی و رسانه ای در قالب خبرگزاری ایسنا دارد که می تواند در تعامل با دانشگاه مورد استفاده قرار گیرد.

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با تاکید بر انعقاد تفاهم نامه اجرایی بین دانشگاه بیرجند و جهاددانشگاهی، تصریح کرد: ایسنا، رسانه فعال در کالبد جهاددانشگاهی است که در بعد ملی فعالیت می کند.

سیدکاشی با بیان اینکه مرکز افکارسنجی پتانسیل بالایی دارد و باید از ظرفیت آن استفاده کرد، اظهار کرد: حوزه فعالیت های فرهنگی گسترده است و خواستار فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر گسترش تعاملات بین جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و دانشگاه بیرجند

تاکید بر گسترش تعاملات بین جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و دانشگاه بیرجند