مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 15:052023-01-08اجتماعي

اعلام هشدارهای زرد و نارنجی؛ پیش بینی برف و باران برای آسمان آلوده یزد


هواشناسی استان یزد با صدور هشدارهای زرد و نارنجی برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری، بارش برف و باران را برای استان پیش بینی کرد.

- اعلام هشدارهای زرد و نارنجی؛ پیش بینی برف و باران برای آسمان آلوده یزد ایسنا/یزد هواشناسی استان یزد با صدور هشدارهای زرد و نارنجی برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری، بارش برف و باران را برای استان پیش بینی کرد.

بر اساس تحلیل و بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، با توجه به جوی پایدار همراه با سکون نسبی هوا و نیز سرمای شبانه، پدیده غالب در مناطق صنعتی و پرتردد شهری استان به صورت انباشت آلاینده های جوی برای امروز و فردا یعنی 18 و 19 دی ماه پیش بینی شده است.

هواشناسی یزد ضمن اعلام هشدار زرد، برای عصر دوشنبه 19 دی ماه تا اوایل وقت سه شنبه 20 دیماه نظر به نزدیک شدن موج بارشی جدید به استان، افزایش ابر و در بعضی از ساعات بارندگی برای شهرستان های یزد، ابرکوه، اردکان، اشکذر، تفت، مهریز، میبد و هرات پیش بینی کرده است.

همچنین با اعلام هشدار نارنجی از ظهر و بعدازظهر سه شنبه 20 دیماه تا اوایل وقت چهارشنبه 21 دیماه و با رسیدن موج سرد بارشی، علاوه بر بارش برف و باران، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و متعاقب آن کاهش محسوس دما و پدیده مه را برای شهرستان های یزد، ابرکوه، اردکان، اشکذر، بافق، بهابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام هشدارهای زرد و نارنجی؛ پیش بینی برف و باران برای آسمان آلوده یزد

اعلام هشدارهای زرد و نارنجی؛ پیش بینی برف و باران برای آسمان آلوده یزد