مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 15:352023-01-08سياسي

تهران به 9 هزاراتوبوس نیاز دارد/ پسماندسوزی عامل 30 درصد آلودگی هوای پایتخت


آمارها نشان می دهد آمار تعداد اتوبوس ها از سال 96 (حدود 5 هزار دستگاه) به هزار و 800 دستگاه اتوبوس رسیده است که در این دوره با اقدام های انجام شده تعداد اتوبوس ها به 2 هزار و 400دستگاه رسیده است که باز برای مسافران کافی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، هفته گذشته اعضای شورای اسلامی شهر تهران در نامه ای به سران قوای سه گانه خواستار ورود دولت در حل بحران آلودگی هوای تهران شدند.

به همین منظور مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران با حضور در برنامه تهران 20 به بررسی این نامه و چرایی آلودگی هوای پایتخت پرداخت.

چمران در ابتدا گفت: با یکی از دوستان رسانه ای صحبتی داشتیم و در آنجا گفتیم ما در مدیریت شهری به آب و آتش می زنیم تا به هر نحوی آب و هوای تهران بهتر شود و یکی از کارها که در شورای شهر به فکرمان آمد تا انجام دهیم نامه ای بود که به شخص رییس جمهور، رییس مجلس شورای اسلامی و رییس قوه قضاییه نوشته شد و در آن نامه ذکر شد چه آسیب هایی با هوای آلوده به تهران در حال زده شدن است.

رییس شورای شهر تهران افزود: بیشترین علت آلودگی هوای تهران منابع متحرک است و بهترین کاری که می توان کرد این است که کیفیت موتورهای متحرک (منابع متحرک) را از نظر کیفیت سوخت و ساخت افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران به 9 هزاراتوبوس نیاز دارد/ پسماندسوزی عامل 30 درصد آلودگی هوای پایتخت

تهران به 9 هزاراتوبوس نیاز دارد/ پسماندسوزی عامل 30 درصد آلودگی هوای پایتخت