مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 15:352023-01-08بين الملل

تل آویو چه چیزی را درباره نتانیاهو سانسور می کند؟


اشاره مبهم و کوتاه رسانه های عبری به وضعیت جسمانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سال های گذشته تاکنون و تکرار کلیدواژه های آشنا در گزارش ها ابهاماتی در خصوص وضعیت سلامت نتانیاهوی 73 ساله مطرح کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، وضعیت سلامت نتانیاهوی 73ساله و مشکل دستگاه گوارش او از سال های گذشته تاکنون همواره در قالب گزارش هایی نه چندان بلند و اغلب مبهم در رسانه های عبری مورد اشاره قرار گرفته است.

باتوجه به سیاست بایکوت اخبار حساس در اراضی اشغالی که سازمان سانسور به خصوص در ارتباط با اخبار نظامی آن را اعمال می کند، این فرضیه مطرح است که سیاست یادشده در ارتباط با گزارش های مربوط به وضعیت سلامت نخست وزیر این رژیم به خصوص در سال های حضور آن در صدر قدرت نیز اعمال شده باشد.

منابع عبری در سال های گذشته به اخبار مربوط به وخامت حال نتانیاهو اغلب در گزارشی هایی چندخطی و نه چندان بلند پرداخته اند؛ با این حال نزدیکی زمان این اخبار با یکدیگر و تکرار کلیدواژه های جراحی عادی ، دستگاه گوارش ، غده ، پولیپ و کولونوسکوپی ، ابهام مطرح شده را دوچندان می کند.

گزارش های پی درپی از وخامت حال نتانیاهو رادیو اسراییل در آگوست سال 2013 (مرداد 1392) گزارش داد که نخست وزیر این رژیم در یکی از بیمارستان های قدس اشغالی تحت عمل جراحی فتق ناف قرار گرفته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو چه چیزی را درباره نتانیاهو سانسور می کند؟

تل آویو چه چیزی را درباره نتانیاهو سانسور می کند؟