مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 15:452023-01-08اقتصادي

تعطیلی 27 واحد جمع آوری غیرمجاز پسماند خشک و قابل بازیافت در هرندی


رییس اداره بازرسی منطقه 12 تهران از تعطیلی 27 واحد عمده جمع آوری و تفکیک غیرمجاز پسماند خشک و قابل بازیافت که بسیاری از آن ها در بافت های متراکم و برخی در مناطق مسکونی ناحیه 4 بودند، - رییس اداره بازرسی منطقه 12 تهران از تعطیلی 27 واحد عمده جمع آوری و تفکیک غیرمجاز پسماند خشک و قابل بازیافت که بسیاری از آن ها در بافت های متراکم و برخی در مناطق مسکونی ناحیه 4 بودند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیررضا جلالی با اشاره به تعطیلی و تخلیه 27 واحد غیرمجاز پسماند خشک و قابل بازیافت گفت: با پیگیری های مستمر اداره بازرسی منطقه 12 واحدهای غیرمجاز ناحیه 4 که عمدتا در بافت های متراکم و بعضا مسکونی بودند، تعطیل و تخلیه شدند.

جلالی در ادامه سخنانش به مزاحمت هایی که این مراکز برای شهروندان ناحیه به وجود آورده بودند اشاره کرد و افزود: به لحاظ تردد عوامل جمع آوری پسماند خشک که توسط کودکان کار و معتادان متجاهر ایجاد شده بود و همچنین قرار گرفتن در مجاورت بازار بزرگ تهران، مزاحمت های متعدد زیست محیطی و امنیتی برای شهروندان ایجاد شده بود.

بنابر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه 12؛ وی یادآور شد: حجم متراکم پسماندهای متنوع خشک و قابل بازیافت، باعث سود سرشاری بود که عاید متولیان محل های مذکور شده بود که با تعطیلی این واحدها، فعالیت در این حوزه سامان یافته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 27 واحد جمع آوری غیرمجاز پسماند خشک و قابل بازیافت در هرندی

تعطیلی 27 واحد جمع آوری غیرمجاز پسماند خشک و قابل بازیافت در هرندی