مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 16:052023-01-08سياسي

بازدید از خانواده شهید والامقام«محمد رضا غلامی»در دماوند انجام شد


به مناسبت هفته تکریم از مادران و همسران شهدا بازدید از خانواده شهید والامقام «محمد رضا غلامی» در دماوند با حضور مسدولان شهرستانی انجام شد.

- دماوند- به مناسبت هفته تکریم از مادران و همسران شهدا بازدید از خانواده شهید والامقام محمد رضا غلامی در دماوند با حضور مسدولان شهرستانی انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا طاهرخانی عصر یکشنبه همزمان با وفات حضرت ام البنین (ع) و به مناسبت هفته تکریم از مادران و همسران شهدا، با همراهی عرب سرهنگی مشاور امور ایثارگران فرماندار، ملیحی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند و جمعی از مسئولین با خانواده شهید والامقام محمد رضا غلامی دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار دماوند در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا والامقام نظام اسلامی به خصوص سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و آرزوی سلامتی برای خانواده شهدا و جانبازان اظهار داشت: عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون مجاهدت ها، رشادت ها، صبر و استقامت خانواده های سرافراز شهدا و ایثارگران کشور است.

وی با بیان اینکه خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود، در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند گفت: دیدار با خانواده شهدا از سوی مسئولان با هدف شنیدن سخنان، مشکلات، دغدغه های و تکریم خانواده های شهدا یک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از خانواده شهید والامقام«محمد رضا غلامی»در دماوند انجام شد

بازدید از خانواده شهید والامقام«محمد رضا غلامی»در دماوند انجام شد