مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 16:452023-01-08اجتماعي

اتمام عملیات نصب عرشه پل دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه آوینی؛ فردا


عملیات نصب عرشه در پروژه پل دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید آوینی که هم اکنون در جریان است تا عصر فردا نوزدهم دی ماه به اتمام می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس شعبانی با بیان اینکه عملیات نصب تیرهای فلزی عرشه در پروژه احداث پل دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید آوینی، امروز و متعاقب انسداد ترافیکی این بزرگراه در محدوده بلوار سلمان فارسی آغاز شد، گفت: این عملیات طبق برنامه در حال انجام است و تا عصر فردا نوزدهم دی ماه به سرانجام می رسد.

وی افزود: همچنین انجام اصلاحات هندسی و گشایش 2 مسیر دوربرگردان به منظور هدایت ترددهای محلی، نصب بنرهای راهنما در بیش از 40 نقطه از معابر شریانی ورودی و خروجی و نیز استقرار تیم های عملیاتی سواره و پیاده، بخشی از اقدامات انجام شده به منظور هدایت بهتر ترافیک در زمان انسداد بزرگراه شهید آوینی و اجرای عملیات نصب عرشه است.

معاون شهردار تهران ادامه داد: خیابان های شهید رجایی، فداییان اسلام، بزرگراه امام رضا(ع)، بزرگراه شهید کریمی و جاده تهران- ورامین از جمله معابری است که می توانند تا پایان زمان انسداد ترافیکی به عنوان مسیر جایگزین مورد استفاده شهروندان قرار گیرند.

وی بیان کرد: بهره برداری از پل دوربرگردان شرق به شرق، مشکلات ناشی از دوربرگردان های همسطح بزرگراه شهید آوینی که به صورت نقاط حادثه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام عملیات نصب عرشه پل دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه آوینی؛ فردا

اتمام عملیات نصب عرشه پل دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه آوینی؛ فردا